Bibi88bibi’s Weblog

zdjęcia deskorolka takie o

Idzie Jesień, deszcze przyniesie

Posted by święty w dniu Wrzesień 9, 2008

Arrrr, jak wiadomo w Jesień bardzo fajnie się jeździ jak jest gdzie. Teraz zacznie padać coraz bardziej (jakby w lato mało padało), więc skejciki coraz częściej będą sprawdzali prognozę pogody na najbliższe dni, zanim zaczną się gdzieś wybierać. Dlategóż to dodałem po prawej stronie w tych szarych kolumnach linki do szybkiego elo sprawdzenia czy można i gdzie pośmigać, aby nie złapał nas deszcz! To tyle na temat pogody! Dodałem też feedburnera, jeśli ktoś sobie chce sprawdzać bloga za pomocą RSS-ów. Zmieniłem także platformę giełdową na której grałem z FXOpen na FXclearing 🙂 Może w przyszłości zrobię dodatkową kategorię, a w niej będę umieszczał różnego typu sygnały. Póki co postanowiłem porzucić moją taktykę chociaż zarobiłem dzięki niej około 1400% w 3 miesiące 🙂 (z 22$ wpłaconych w czerwcu zrobione ponad 310$ w sierpniu). Teraz korzystam ze wskaźnika MACD oraz Ichimoku Kinko Hyo napisanego przez Japońskiego dziennikarza; i nie narzekam, 55$ w 15 minut? mniam 🙂 Się uzbiera trochę więcej wypłacę i kupię odrazu lapmy i takie tam. A teraz spadam drukować wzory na jutro, elo! 😀

Skomentuj

 
