Bibi88bibi’s Weblog

zdjęcia deskorolka takie o

Co

Posted by święty w dniu Listopad 4, 2008

Z racji tego, iż nie mam fot póki co, a photoshopa będę miał dopiero niedługo. Napiszę jakiegoś normalnego wpisa! Na bloga wchodzą przeważnie moje ziomki czyli ty :D, ale czasami zjawi się ktoś kto wpisując jakąś dziwną frazę w google trafia tutaj. Poniżej zamieszczę kilka najśmieszniejszych i dosyć dziwnych słów po których wchodzi mi na bloga bezczelnie!

zjebany ryj -chyba chodzi o te foto

załamanie czasoprzestrzeni – tutaj to pewnie o włoska chodzi 😀

marta góra – nie dziwie się

ziomy z kamienia – lol, google o nas wie wszystko 😦

jak nie ty to kto – pewnie on

zielone buty – czyli nie, że niebieskie

kiedy przestanie padać – też bym to chciał wiedzieć :), tak w ogóle to LOL, jak można wpisać w google „kiedy przestanie padać”, kurwa.

jaka jest mgła – możliwe, iż mglista, ale pewien nie jestem

umold meteo pl java gram – szczerze, to LOL 😀

święty deskorolka – święta deskorolka może?

fajna ściana – każda ściana jest fajna

co to jest drops – drops to ten, więc nie łykać 😀

czyli nie że – tak

gangster pinokio – 🙂

pobierowo jesienią – pada jak zwykle, haha 😀

trzy szesc – dziewięć dwanaście

pierdole policje – w google?

chłopaki z kamienia – czyli nie, że dziewczyny

Komentarze 3 to “Co”

  1. Pan R. said

    hahahahahaha, usmialem sie do lez, hahahahahhaahhahahaha, u mnie tez czasami jest taki kwas, ze pozniej wpisuje to samo w google i patrze jak mnie indeksuje i totalnie dojezdzam do jakies 11 strony i ni chuja nic nie ma o mnie. to ja nie wiem jacy to desperaci ze tak gleboko wchodza (jestem czysty! ha! mozesz sie smiac). kiedys tez musze zrobic taki zestaw. mocne mocne chopie z kamienia!

  2. […] bibi (ty, ja chyba wole pisać ci po imieniu) zrobił fajnego posta, nawet nie wpadłem na to, żeby zrobić coś podobnego, a zawsze mam jakąś lekką grzanę z tego, jutro zrobie to samo, ale jeszcze dziś wieczorem, kseroboy, hyhy. Opublikował/a Pan R. Zamieszczone w życie.com.pl […]

  3. […] Opublikowany w Takie o by bibi88bibi w dniu grudzień 1st, 2008 zrobiłem spis śmiesznych fraz, przez które ludzie wchodzili na bloga. Dzisiaj jest pierwszy grudnia, więc też by wypadało […]

Skomentuj

»
 
