Bibi88bibi’s Weblog

zdjęcia deskorolka takie o

Na początku listopada

Posted by święty w dniu Grudzień 1, 2008

zrobiłem spis śmiesznych fraz, przez które ludzie wchodzili na bloga. Dzisiaj jest pierwszy grudnia, więc też by wypadało podsumować listopad.

oddam za darmo – hehe nie, bo za browara

żydostwo – w sumie to nie wiem, nic nie mam do żydów ;/

itako ziejący krowami – hehe, spoko też bym sobie poziewał krowami

trzy +trzy szeŚĆ – oj, wątpie, możnaby jeszcze stąd całeczkę wyciągnąć

zjebany ryj – no było tu kilka, nie powiem ;D

ja pierdole – no czasami ;/

pizdy z zywca – nie znam 😮

oddam za darmo łódź – w pizdu, to ja biorę sobie do Norwegii popłynę

zabawka bibi – sam jesteś zabawka

chce cie dotykac – to dajesz, umyj mi plecy

fajna ściana – no przecież, ktoś widział niefajną?

pinokio 2 – jakiś nowy lans klub?

nowy ostr – hmm, to stary już nie żyje?

oddam za darmo lodowke lodz – tez biorę 😀 przyda się na łodzi

Komentarze 4 to “Na początku listopada”

  1. Pan R. said

    widzę że ktoś u ciebie też przypakował coś z lodówką, hyhy

  2. onaira said

    fajny komentarz

  3. bibi88bibi said

    mój lepszy!

  4. LiL. said

    😀

Skomentuj

 
